...

Personel Daire Başkanlığı

EKPSS Atama Sonuçlarına Göre Üniversitemize Yerleştirilen Adayların Başvuruları Hakkında Duyuru
28/01/2021

EKPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Üniversitemize Atanan Adaylardan İstenilen Evraklar

EKPSS yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize atanan adayların aşağıda istenilen belgeler ile birlikte 28.01.2021-15.02.2021 tarihleri arasında Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına başvuruda bulunmaları gerekmektedir.

1-Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)

2-KPSS Sınav Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)

3-Nüfus Cüzdanının Fotokopisi (Aslı ibraz edilecek)

4-İkametgâh beyanı (e-devlet çıktısı)

5-Adli sicil beyanı (e-devlet çıktısı)

6-Diploma Fotokopisi (Aslı veya Noter onaylı sureti ibraz edilecek)

7-Askerlik beyanı (e-devlet çıktısı)

8- 4 adet Fotoğraf (Son 6 ayda çekilmiş)

9-Görevle alakalı özel belge (ehliyet, sertifika vb.)

10-Mal Bildirim Beyannamesi (PDB Formlar) için Tıklayınız.

11-Engellilik Sağlık Kurulu Raporu

12-Hizmet Belgesi (Halen Bir Kamu Görevinde Çalışmakta Olanlar ile Ayrılmış Olanlar Getireceklerdir.)

Not: Muvazzaf Askerlik görevinde bulunan ve Üniversitemize atanan aday memurların yukarıda belirtilen tarihler arasında Askerlik durumunu gösteren belge,dilekçeleri ve başvuru evrakları ile birlikte Üniversitemize şahsen veya posta yoluyla başvuru yaparak Askerlik Hizmeti’nin bitimine müteakip göreve başlama taleplerini iletmeleri gerekmektedir.